El passat mes de setembre, 24 alumnes de 4t d’ESO vam fer una estada lingüística a un poble costaner d’Anglaterra, anomenat Broadstairs. Vam agrupar-nos en parelles o grups de tres per poder allotjar-nos amb les famílies d’acollida.

El programa consistia en classes de cultura anglesa als matins i activitats lúdiques a les tardes i als vespres.

El primer dia, després d’aterrar, vam arribar al millor poble del món: BROADSTAIRS. Les nostres “host families” ens esperaven a l’escola.

Al dia següent un “Quiz” ens va ajudar a conèixer el poble tot recorrent els seus racons i, al vespre, una activitat de “drama” ens va fer perdre la vergonya a tots.

El tercer dia vam passar-lo a Londres. Vam fer-hi una visita guiada per la ciutat i vam gaudir del “shopping”.

L’endemà, després de dinar, vam anar a la platja per fer alguns jocs. I, cosa increïble a Anglaterra, ens vam banyar!!! El bon clima ens acompanyava!!! A la nit, vam fer una classe d’ “street dance”. Vam acabar tots suats!

Un camí de ronda fins a Ramsgate, el poble del costat, va eclipsar la nostra vista el penúltim dia. La música ens va acompanyar a la “disco” d’aquell vespre.

El darrer dia vam conèixer una altra part de la costa i vam fer un pícnic pel poble. Cap al migdia, el nostre viatge arribava a la seva fi, ja que havíem de tornar a l’aeroport per anar cap a Barcelona.

Aquesta experiència lingüística i cultural ha esdevingut el millor viatge que hem fet amb l’escola!!! Volem tornar-hi!!!